5 Temmuz 2013 Cuma

KALMIŞ YÜNLERİ DEĞERLENDİRDİM

   Anneme her gidişim de iki çantayla (valiz de diyebiliriz)gidip, dört taneyle geri dönüyorum. Bu sana lazım değildir deyip ne var ne yok toplayıp geliyorum. Koliler dolusu kumaşlar, parça kumaşlar, yünler, danteller, fistolar, boncuklar, pullar, ipler vs, vs... Sadece bu kadar değil lehim makinam, silikon tabancam, verniklerim,boyalarım, fırçalarım, her çeşit tutkallarım daha aklıma gelmeyen ıvır zıvırım. Oğluma göre hırdavatçı gibiyim. Bir gün her şeyi fotoğraflayıp yayınlayacağım. Ev taşırken en çok benim yayıntılarım yer kaplıyor.
   Tek başına işe yaramayan renklerini kendimce uydurduğum yünlerden hem yayıntı azalsın, hem gecelerim boş geçmesin diye ufaklığa yelek örmeye başladım.

Şişle örgü örmeyi sevmediğim için tığla ördüm.



Bütün olarak ördüm, kollara gelince üç parça oldu. Bitince küçük kalpler ve ilik ördüm.


Bunları da diktikten sonra yelek bitti.


Beğendiniz mi?



2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...