20 Şubat 2013 Çarşamba

UZUN BİR ARADAN SONRA

   Uzun zamandan beri bir şeyler yazamadım. Çalışmaya başlamıştım, üç ay sonra ofis kapatılınca maalesef iş hayatım sona erdi. Sonra üç haftalığına Manisa'ya gittim, benim için iyi bir değişiklik oldu çünkü işten ayrılınca çok üzülmüştüm. Kızım ve oğlumda tatilde anneannelerinin yanına geldi. ilk hafta büyük kızım, sonraki iki haftada oğlumun hastalanmasıyla geçti. Kızım çok iyi bir hastayken oğlum berbat bir hasta. Hastalığı boyunca 
   -Ben babamı özlemiştim, Kahramanmaraş'a gidecektim evimde yatacaktım buraya geldim hasta oldum, diye söylenip durdu.
   Bu arada boş durmadım bir sürü proje tasarladım. Bu yıl ticarete atılmaya karar verdim. Hayırlısı olsun bakalım kaçı gerçek olacak. Tabi burada yaptıklarımı paylaşacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...