3 Haziran 2013 Pazartesi

İKİNCİ ÇİFTÇİLİK DENEMEM

   İlk çiftçilik denemem de bahçeye patates, soğan dikmiştim. Dört kat aşağıya inip sulamak bir süre sonra zor gelince, sıcağa dayanamayıp kurudular. Bu yıl bu işi balkonda yapmaya karar verdim. Bu seferde toprak sorunu yaşıyorum. Şimdilik idare ediyorum, toprak sorununu halledince işi dahada büyüteceğim inşallah.


İki büyük saksıda patates yetiştiriyorum.


İki küçük saksıya bal kabağı diktim, çıkacağını hiç tahmin etmemiştim.  Biri küçücük bir saksıda yarısına kadar toprak olan bir saksıda ve neredeyse her gün yeni bir yaprak çıkarıyor. Kabaklarımın acil daha büyük ve daha çok toprağa ihtiyacı var.


Küçük bir saksıda çilek var. Çileği ben dikmedim, marketten üzerinde çilekleri varken aldım. Üç çilek vardı. bu ikinci hasadımız olacak.
    Patatesler filizlenmiş patatesten ektim, kabakları çekirdek ektim çıktı. Bunlardan başka hatmi çiçeği diktim yine çekirdekten o da çıktı.


Hala bu kadar büyümüyor. Bu denemem de ürün alana kadar elimden geleni yapacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...