10 Temmuz 2012 Salı

GÖKSUN KAHRAMANMARAŞ ARASI

   Göksun'a gittik ama ilçenin fotoğraflarını çekmedim. Bunu niye yapmadım bilmiyorum. Yol boyuca dağlar doğa o kadar güzeldi ki sanırım onların büyüsüne kapıldım. Göksun kayseri yolu üzerinde rakımı oldukça yüksek şirin sakin bir kasaba. Daha çok Kafkas Türkleri yaşıyor.
   Yol boyunca çektiğim fotoğrafları paylaşacağım.


   Kayalar oyularak yapılmış kısa bir tünelden de geçtik. Bütün tüneller kayalar oyularak yapılmıştır biliyorum, fotoğrafa dikkat ederseniz duvar örülmemiş sanki bir mağara hissi veriyor insana.
   Yol boyunca çok güzel, benzerlerinden daha iri çiçekler vardı.





   Bu fotoğrafı çiçek demetlerinin büyüklüğünü kıyaslamanız için yayınlıyorum.



   Aslında her çiçeği çekebilmek isterdim, çekebildiklerim bu kadar.


   Güzellikleri bozan antenler

   Bu fotoğrafı yayınlamayacaktım, çekerken bile fark etmediğim defalarca baktığım halde görmediğim kayalrın arasında biri oturuyor. Şimdi yazarken fark ettim. Araba hareket ederken ve telefonla iyi resim çekiyorum bence.

   Buna benzer bir kayalık Gülek boğazını geçtikten sonra Pozantı'ya doğru giderken sağ tarafta var. İnşallah onunda resmini çekeceğim.







   Fotoğrafları 3-haziran-2012 de çektim, tarihi belirtmemin sebebi hala dağlarda kar olması.
   Yolda tekir yaylasından geçiliyor, oralarda yol kenarlarında çiftçiler yetiştirdiklerini satıyor. Çilek almıştık, arabanın içi mis gibi çilek kokusu doldu. Sadece satıcılar değil lokantalarda var. Yeşillikler arasında güler yüzlü samimi ailecek işletiyorlar, hanımlar bazlama gözleme yapıyor, beyler kebap işlerine bakıyor.

   Masalar,  yerden yükseltilmiş içinde kilim ve yer sofrası olan çardaklar bu yeşilliklerin arasında. İnsanları rahatsız etmemek için lokantanın tamamını çekemedim. Kızım aklına geldikçe
   - Baba piknik lokantasına gidelim mi diyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...