16 Mayıs 2012 Çarşamba

İLK ÇİFTÇİLİK DENEMEM

   Apartmanın bahçesi boş boş duruyordu. Aslında pek boş sayılmazmış, bahar yağmurlarıyla bir sürü yabani ot gelincik, dikenler ve papatyalar çıktı. Ben onlar çıkmadan önce  yeşermeye başlayan sarımsaklardan ve birde tomurcuklanan patateslerin kalın kesilmiş kabuklarından ektim. Sarımsakların çıktığını görünce çok sevindim.

   Patatesleri önce fark etmemiştim. Sanırım daha önce bitki olarak görmediğim için, yabani otların arasında  patateslerin yeşerdiğini anlayamadım. Sonra ektiğimde yanlarına işaret koymuştum ki sulamam kolay olsun yeri belli olsun diye. İşaretlerden patateslerinde çıktığını görünce çok sevindim. Altı patates fidanım olmuş. İşte bunlarda patateslerim.


   Altı patates fidanından kaç kilo patates çıkacak merak ediyorum, herhalde bir, iki kilo çıkar sanırım. Toplayınca öğreneceğim inşallah.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...