10 Mayıs 2012 Perşembe

BU ŞEHRE BAHAR GELDİ

   Yaklaşık on yıldır Kahramanmaraş da yaşıyorum ama ilk defa bu bahar bir şey fark ettim. Çınar ağaçlarının ne kadar çok olduğunun farkındaydım ama akasyaları fark etmemiştim. Sanırım  küçük kızımı okuluna yürüyerek götürdüğüm için akasyaları fark ettim. Caddeler mis gibi akasya kokuyor.
   Buradaki evlerin, apartmanların hepsi bahçe içinde, hemen hemen her evde asma, incir ağacı, ceviz ağacı hurma ağacı, zeytin ağacı var. Bazılarında çam, karaselvi, ve iğde var, okul yolu üzerinde bir kaç evde iğde va onlarda çiçek açmaya başladı. rengarenk güller, sarmaşık gülleri ve benim çok sevdiğim hanımelleri. Bu yıl bende saksıya hanımeli diktim, tutmadı bu kuru bir dal diye atacaktım ki yeşermeye başladı.
   Bu şehrin adı bence baharda MİSKOKULUMARAŞ olmalı :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...