22 Ekim 2011 Cumartesi

KÜÇÜCÜĞÜMÜN PROJESİ

   Ben bu hafta çok yoğun olarak dikişle uğraştım. Hala daha bitiremedim. Küçük kızıma çok zaman ayıramayınca o da kendi kendine oynamak zorunda kaldı. Bir gün bana :
   - Anne bak basket oyunu yaptım dedi.
Dönüp baktığımda işte gördüğüm buydu.


Kullandığı malzemeler renkleri birbirine karışmış oyun hamuru ve kutusu, kalem, mezura ve açılmasın diye küçük mandal toka. Tabi bir de ona göre basket topu. Bunun için misket kullanmış.



Yaptığını bile görmedim, fikir vermedim, kendi kendine yapmış olması beni çok mutlu etti. Yalnız kendi yaptığım işleri bloğumda yayınlamaya karar vermiştim, ama bunu yayınlamadan duramadım. Bunu yapan 24-10-2007 doğumlu. Lütfen küçücüğümün yaptığına yorum yapın. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...