4 Ekim 2011 Salı

BEY BEĞENDİ HANIM DİLENDİ

   Bundan yirmibir yıl önce çok zor günler geçirdim. O zaman oyalanmak için başladım, canım babacığım çok beğenmişti. Benim için yapıyorsun demi dedi. Senin için babacığım demiştim. Ama kullanmak nasip olmadı. Kanser hastasıydı ve tedavi görüyordu. Yarısında vefaat  etti.Belki maddi olarak bir değeri yok, manevi olarak paha biçemiyorum.
   Babamın kazağı, annemin ceketi, bir türlü bitmeyen lise ceketlerimiz, erkek kardeşimin yeleği ceketi derken evde artık yün, eski kazak bırakmamıştım. Umarım beğenir yorum yazarsınız.




2 yorum:

  1. vaybe Bacim ne kadar zamandir görmuyordum bunu biraz kotu oldum :-/ ama heralde en cok ben kullanmistim bunu..!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de gördükçe kötü olduğum için sandıkta bekliyor :(

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...