13 Mayıs 2011 Cuma

SEPET YAPTIM

 Oğlumu her markete yolladığımda bana sepet yok mu diyordu. Burada sepet bulamayınca kendim yapmaya karar verdim. Bunun için evde bolca bulunan poşetleri keserek işe başladım.


Daha sonra tığla sık iğne örerek sepet yapmaya başladım. Kendimle gurur duyuyordum yeni bir artık materyal değerlendirme buldum diye, nette araştırınca benden önce neler yapıldığını görünce benim keşfim olmadığını öğrendim yinede sepeti yaptım. Bir süre kullandım.

Geçenlerde çok sevdiğim arkadaşım Şenay Hanım'a sepetimle balkondan bir şey salladım bu ne güzelmiş deyince de ipi elimden bıraktım ve ona hediye ettim. Sokaktaki komşulardan bazıları da bize de ör satın alalım dediklerinde kendi kendime güldüm. Bundan sonra sanırım bir süre sepetçilik yapacağım. Asıl anlayamadığım insanlar bu kadar basit bir şeyi nasıl yapabilecekleri halde satın almak isterler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...