18 Eylül 2012 Salı

TAKI YAPTIM

   Takı işi tam benlik bir iş, bu güne kadar sadece çizerek yada kafamda planlayarak kaldı. İlk defa bilezik yapmaya karar verdim. Yapımında sadece evdeki artık materyalleri değerlendirdim.

Koli bantı rulosunu  enine ikiye ayırdım üzerine kumaş kapladım. Kesme boncukları tele dizdim. Daha doğrusu benden çok kayınvalidem dizdi. İyi ki o gün bendeydi, boncuk dizmek çok sıkıcı geldi bana. Tel olması ipten daha iyi hem boncuklar kolay diziliyor, hem istenilen formda duruyor. Kumaşların üzerinden boncuklu teli sarıp sabitledim. Bu bilezikleri kıyafetime uygun renklerde yaptım. İki saatimi aldı, ama henüz takmadım. Beğenmediğim şey kumaşların daha salaş görünmesini istiyordum. Bir de bileğime biraz büyük geldi. Bilezik formunda bileğime daha uygun bir materyal bulmalıyım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...